Moikka kaikille kamuille!

Täällä Kolmen Kissan Valtakunnassa on unelias tunnelma. Äiskä ja iskä on ihan uuvuksissa, ne on nimittäin tehny kaikenlaisia jouluvalmisteluja niinkun korttien kirjottamista ja lahjashoppailua ja muuta. Eikä ne edes jaksais tulla täällä plogissa käymään, mutta mä pakotin äiskän näyttämällä sille vihjailevasti etujalan kynttä, hähä! :D Mun oli nimittäin ihan pakko tulla kertoon teille, kun iskä oli niin ihku että se toi meille mökiltä ihan oikeen pikkujoulukuusen! Se on ollu tossa olkkarissa nyt viikon verran, ja täytyy sanoa, että on kyllä hauskaa leikkiä sillä! Oon pyydystänyt ja piilottanut jo ainaskin kymmenen koristepalloa, ja haasteellisuus kasvaa kun ne loput on jo aika ylhäällä kuusen oksilla.

Tässä on pari kuvaa siitä, kun mä leikin mun kuusella:

1122781.jpg

Tässä mä oon saanut sen kunnolla tassuihini!

1122805.jpg

Tässä mä maastoudun ja mietin, miltä puolelta seuraavaksi kannattaa yrittää kiivetä.

1122847.jpg

Tässä mä oon saanut yhden niistä palloista. Pohdiskelen just, mihin piilottaisin sen ettei äiskä tai iskä laita sitä takasin kuuseen.

Joulumiukuja! Pukin tuloon on enää kaksi viikkoa! :)

Terveisin Veera

PS. Mekin osallistutaan katbetL.gif

LOKILIKAT -keimeihin sitten ens vuoden puolella! :)